Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 12 mars 2014

My new look!

Jag fick tipset av min nya, galet snygga, härliga väninna att gå till Carl M lund på Storgatan 11 för att skaffa peruk.

Sagt och gjort. Jag gick dit! Fick ett fantastiskt fint bemötande och under 1 h tid provade jag massor med olika peruker och stilar;) Dessvärre är min guldrödblonda färg lite unik (varför har jag inte varit tacksam över den innan?:o...hrmmm...den är ju supersnygg ;)...) det var omöjligt att hitta just den färgen. När jag väl hittade en snygg frisyr så satt själva mössan illa...etc...som ni förstår var jag ingen lätt kund :o

Det slutade med peruken nedan och jag hoppas jag kommer att trivas i den:)

Så detta är mitt nya jag! Volia!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Du är snygg i allt Anna! Satt och kollade på gamla festbilder från högskoletiden och helt ärligt, du ser ju exakt likadan ut! Imponerande måste jag säga. Tack för att jag får följa din vardag via bloggen. Massor med kramar från Nettan

    SvaraRadera
  2. Nettan, DU är lika snygg som förr...men jag tror bestämt att du behöver ett par glasögon;)
    Puss och kram
    /Anna

    SvaraRadera