Twingly statistik

Twingly statistik

måndag 12 maj 2014

Nu har jag äntligen en helt underbart gossig sov mössa!

Tusen tack för alla bra och värdefulla tips gällande sov mössor, de har varit guld värda :)

Nu hann jag mig aldrig iväg att fixa en sådan själv utan fick en i present!...Present igen?!...Ja, jag vet... Jag är så bortskämd så det är pinsamt :o .... Trots att jag blir generad över alla fina presenter jag får så blir jag toklycklig och varm i hjärtat...och söv mössan är helt enkelt underbar, den är så gossig i perfekt material och lagom tjock/tunn...Ja, den är helt enkelt helt underbar..:)
I love it!

Det värsta är att jag vill ha den på mig dygnet runt för den är så skön...men min kära man blir tokig på mig...man ska minsann inte ha på sig mössa inomhus! ;)

STORT TACK!



5 kommentarer:

  1. Hej Anna
    Jag läste nu på din blogg och är riktig chockat över att du drabbades flera gånger och att du var rädd att prata om sjukdomen.
    Själv har jag aldrig drabbats av cancer men några i släkten och några vänner drabbades av detta sjukdomen. Jag vet att det är väldigt tuff. Du kommer behöva träna mental styrka dock du måste vara otrolig stark ändå. Meditation hjälpte mig när jag var mycket dåligt. Det ger lite lugn både i kroppen och själen.
    Jag önskar dig att du är frisk snart igen och att du aldrig drabbas av något sjukdom igen.

    Andrea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Andrea för ditt fina inlägg!
      Det är som du säger, jag måste träna min mentala styrka för att orka gå stark ur detta. Jag försöker att hitta vad som passar mig. Jag har gått en mindfulness kurs... Men jag måste nog säga att yoga är det som ger mig mest sinnesfrid och harmoni. Men jag kommer fortsätta att utforska, livet är ju fullt av möjligheter. ;)
      Varma hälsningar
      Anna

      Radera
  2. Mössan ser härlig ut och du passar fint i den. Fortsätt vara stark! Hoppas du snart blir frisk.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera