Twingly statistik

Twingly statistik

måndag 3 mars 2014

Det är ingen hemlighet...


...att jag älskar vita blommor och vita tulpaner är helt ljuvligt vackra och en av mina favoritblommor...

Jag blev så överraskad när jag fick blommogram idag...undrade vem som har skickat blommor till mig nu? :o Har jag missat något, är det någon speciell dag? Blev väldigt förvånad...

Från december och fram till alla hjärtans dag har jag fått så ofantligt mycket fina blommor och presenter så jag har känt mig galet bortskämd :)

Så nyfiket sliter jag upp de väl inpackade blommorna och ser att de är från jobbet. Har de glömt att jag har redan fått en superfin bukett!? :) Ringer direkt till jobbet och får höra att de tänker på mig och hoppas allt ska gå bra imorgon på mitt återbesök hos dr. Blev så glad och rörd över att det är "peppningsblommor" som de har skickat till mig :)

Jag är så tacksam för all support, peppning och omtanke som jag blir bortskämd med. Utan alla nära och kära runtomkring mig skulle nog inte jag vara där jag är idag.

TACK! 


Ps. För er som undrar om jag har shoppat en ny matta...fotot är taget från nätet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar