Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 26 mars 2014

Jag har valt med omsorg!

Jag har valt min älskade man min stor omsorg. Jag har noggrant valt mina fantastiska tjejer med omsorg, de är fantastiskt kloka och positiva, så att jag gång på gång förundras över hur jag lyckades få så underbara och perfekta barn (och galet snygga också:) (...bara det inte skedde ngt byte på BB jag jag måste sitta i rätten om 10 år :o )

Mina systrar är också utvalda med excellent noggrannhet, de finns för mig hela tiden, svarar i telefonen 24 h och ger mig 100 % uppmärksamhet så länge jag behöver och vill...trots det är mitt i middagsruschen och två hungriga barn tjoar i bakgrunden...eller klockan tre på morgonen när ångesten är outhärdlig och jag tacksamt tar emot närheten som sveper om mina skakande axlar som en lugnande, skyddande, gossig, stor, rosa pläd och som får mig att andas igen.

Jag har också valt min älskade föräldrar med stor omsorg, de som alltid finns i vått och torrt och på mina villkor, min stöttande och peppande släktingar, mina underbara härliga förstående (och galet snygga) vänner som envist peppar, stöttar, pushar...fastän jag inte orkar ge något tillbaka, mina galna kollegor som alltid får mig att skratta och på ett outgrundligt vis får mig att känna att jag är med i gänget fastän jag ligger hemma i sängen. Jag har även gjort noggranna val när det gäller alla bekanta och också obekanta som stöttande läser min blogg och hjälper mig nu i denna min kamp.

Jag är stolt och tacksam över mina val jag har gjort i livet. Hade jag haft en möjlighet att prioritera om, göra nya val...skulle de bli exakt de samma.


1 kommentar:

  1. Anna- även du är vald med omsorg. Jag är helt säker på att alla du har räknat upp har valt dig för den du är. Kramar från Nettan

    SvaraRadera