Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 26 mars 2014

Leker doktor :o

Fick en fantastisk present av en nära vännina som väl vet hur jag brottas med illamåendet. Idag finns det fantastiska läkemedel mot illamåendet, "men ingen verkan utan biverkan" (som jag själv så käckt brukar säga om någon klagar över biverkningar....sorry...större förståelse för biverkningar nu). 

Baksidan av myntet, dvs biverkaningarna av preparaten mot illamåendet, innebär att man kan inte sitta still, hela kroppen skakar, det kryper i kroppen och det är omöjligt att sova. Nu är jag inne på sjätte dygnet utan sömn...det kanske inte låter så farligt...men jag börjar, på riktigt, tro att cancern är nog inte det stora problemet med mig utan det är nog mitt PSYKE! 

Så när denna present damp ner i brevlådan blev jag överlycklig. Så här ska lekas doktor, hästdoserna av cortisonet och primeranet etc ska dras ner på och det med RÅGE. 

Nu ska armband på! SÖMN - HERE I COME:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar