Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 8 januari 2014

Mitt Lyckoarmband


Samma vecka som jag fick beskedet bröstcancer kom en av mina älskade systrar hit för att hjälpa mig att få ihop logistiken (man får nämligen inte välja tider själv på sjukhuset!? :o ;) Jag hann inte ens fråga om hjälp utan det var mer ett konstaterande att hon och mina kära syskonbarn kommer hit och tar hand om mina tjejer. Japp, hon känner mig och vet att jag kan ha lite svårt att be om hjälp ibland :o
Förutom att jag blev så glad och tacksam att hon helt självklart släppte allting hemma för att hjälp mig hade hon också med sig en liten present. Armbandet har jag burit sedan den dagen, mitt lyckoarmband.

Det är många som har frågat mig vart man kan köpa dessa armband och på bilden ser ni web shop adressen. Det är ett stöd till unga som får cancer. SÅ KÖP :)

Ps. För er info så ingår ju inte jag i "unga cancergruppen" längre....hrmmmm. Men jag stöttar Barncancerföreningen, Cancerföreningen, Unga Cancersjuka och nu också Bröstcancerföreningen (vill ju vara på säkra sidan :)


4 kommentarer:

  1. Jag läste nyss det du skrivit efter en bekant postat ett inlägg på Facebook om din blogg. Ditt historia grep tag i mig. Den styrka och vilja du besitter kommer att besegra sjukdomen ännu en gång. Skänker massa god energi och kommer att följa så gott det går bloggen. Vänligen Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt fina inlägg! Just nu känner jag mig ofantligt stark och laddad inför vad som komma skall :) hoppas du kommer följa min blogg :)
      /Anna

      Radera
  2. Min älskade syster! Det finns en låt som Mauro Scocco har skrivit, Du är aldrig ensam... det spelar ingen roll var du är,jag kommer dit ändå. Jag ska sjunga den för dig när vi ses. Pussar från Lillsyrran

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite skönsång, det ser jag fram emot ;) Pussar och pussa "mina" tjejer också :)

      Radera