Twingly statistik

Twingly statistik

fredag 17 januari 2014

Fri som en Fågel!

Gravand Flygande fågel

Här kommer jag...

Varit på sjukhuset idag och träffat "min" läkare och allt läker som det ska, btw han är helt underbart BRA, på alla sätt och vis. Ni som inte känner mig kanske funderar om jag har gått och kärat ner mig fullkomligt, men det har jag inte. Jag bara är "sån" som går in med hull och hår, no matter what, eller inte alls. Finns inga gråa nyanser i mitt liv; ) I alla fall så var det lite fram och tillbaka om jag skulle bli av med dränaget eller inte men... Jag fick åka hem utan :) :) :)

Jag kan ju inte hålla på och tjata att jag är världens lyckligaste varje dag... Samtidigt känner jag mig oförskämt lycklig och FRI. För första gången efter operationen har jag kunnat gå ut på promenad och det var helt underbart :)

Jag kanske inte såg ut som någon smidig glaciös flygande vacker fågel (eller som den på bilden ovan, som jag tyckte var lite mer lik mig... :o ) när jag plumsade genomblöt i snön men kände mig så i sinnet i alla fall ;)





Tanten till vänster är hon som tror att hon är en fågel!

Ja, jag vet...hon är lite galen ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar