Twingly statistik

Twingly statistik

fredag 17 januari 2014

Fördelar med att vara sjuk?

Ja, det finns faktiskt många. En av fördelarna är att det är så häftigt att man bara blir fullkomligt överkörd av all värme, omtanke, kärlek av alla fina människor runtomkring en. Från att jag, nästan alltid, ha varit på min vakt och mina första tankar vid möten är tyvärr grundat på misstänksamhet "vad är han/hon ute efter, det finns inga gratisluncher...etc" till att faktiskt inse att alla vill nog inte ha en "gratislunch"...eller? ;)

Det kanske låter som jag har blivit komplett galen...: o Men låt mig nu få vara i denna rosa fluffiga härliga bubblan ett tag ;)

Ps. Unik som jag är ;)...jag fullkomligt älskar blommor, choklad, presenter av alla de slag, gulliga hälsningar, fina meddelande, brev (det var galet många år sedan jag fick ett handskrivet brev...på rosa papper med egentryckta glitterhjärtan, kan inte bli så mycket mer personligt :)...och alla härliga telefonsamtal... mitt lilla norrrlandshjärta är så varmt så det håller på att koka över :)

TACK!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar