Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 8 januari 2014

Bra, men kanske inte som jag hade tänkt mig :o


Varit ute på en power walk och skyndade mig iväg till SATS. What! :o, ingen plats...tråkigt envis som jag är börjar jag att försöka förhandla mig till en plats, men det var 8 stycken före mig. Jag hade flera lösningar på hur vi kunde få plats...utnyttja hörnen, några på själva scenen etc. Men hon tyckte inte att någon av mina lösningar var bra. Då kom jag på varför jag inte lyckades...det var en "hon", jag hade säkert lyckats bättre om det var en "han". Gillar inte att förlora oavsett om det gäller Monopol eller miljonaffärer...hrmmm...Så för att inte bli alltför grinig ska jag döva min förlorade strid med den otroligt trista tjejen med semlor...Mums :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar