Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 11 januari 2014

Alla förberedelser är klara - Here I come!

Lite stressig vecka men nu är jag mer än redo! : )
Checkat av alla "måstebesök" hos läkare, narkosläkare, kirurger, sjuksköterskor och kuratorer och allt är äntligen KLART inför operationen på måndag. Underbart!

Jag har också haft tid, eller tagit mig tid att njuta, jag är ju en livsnjutare...det bara är så. :)
Bland annat har jag gjort en helt fantastisk underbar ansiktsbehandling som jag måste rekommendera till typ ALLA. Tipset kom såklart från Petra Weiss som vet allt när det handlar om skönhet (följer ständigt hennes blogg och kan varmt rekommendera den http://skonhetsredaktorerna.se/ Galet bra! Där kan då hitta information om ansiktsbehandlingen som jag testade "Fire and Ice" som då är det som alla glammiga kändisar använder sig av i Hollywood...åsså jag då ; )

Såklart hunnit med att fixa manikyr och pedikyr (och vaxat benen...så jag inte skrämmer någon under operationen :o )

Det allra bästa och absolut härligaste denna veckan var tjejmiddagen igår kväll. Jag är så lycklig över vilka vänner jag har. Vad skulle jag göra utan Er?

Jag hoppas nu att min älskade Lillis inte blir tokig på mig... att jag berättar lite om gårdagen och lägger ut ett foto på oss ;)

Det var helt galet igår när vi efter 1000 försök med att få ett bra kort på oss...och det gick helt enkelt inte! Och det var många involverade i att hjälpa oss med detta också. Fotograferna blev de lika förvånade som oss över de foton som tittade fram, var helt enkelt inte de snygga tjejerna som vi faktiskt är ;) Men kaxig som jag är lägger jag ut fotot. Men som sagt var, ha i åtanke att fotograferna tyckte också att vi är mycket snyggare i verkligheten än på detta fotot ;)

Alla tjejerna orkade inte vara med att stänga krogen, men så är de ju inte norrlandstöser heller ;)

Puss!
  




Jag blev behandlad som en prinsessa,
på Salongen, Care of skin.
Under tiden när masken verkade fick jag
 ljuvlig skalpmassage. Lovely.
Produkterna som de använde
heter IS Clinical,
vilka jag blev helt kära i :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar