Twingly statistik

Twingly statistik

måndag 14 april 2014

Ta daa!

Tvingade mig själv att gå på yoga idag, måste röra på mig...det är som ett mantra som pågår 24-7..."röra på mig = klara behandlingarna bättre"...även om jag så skulle ligga på mattan hela passet så skulle jag dit!

Det som jag inte hade tänkt var att jag skulle tvinga yoga instruktören att vara kvar efter passet för att ta ett bildbevis på mig:) :o

Är jag jobbig? Jo, kanske lite, dåra;) Men jag är sjukt nöjd över att jag pallrade mig dit...även om jag inte fixade alla övningar...och även om det kanske mer ser ut som jag försöker efterapa en pensionerad Stålmannen nedan...men jag åkte dit och gjorde mitt bästa efter 7 dagars H-vete :)

Ta daa!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har precis hittat din blogg, vill skicka lite kramar till dig fast jag inte känner dig.
    Jag hoppas allt kommer att gå bra för dig. Många kramar från Hanna

    SvaraRadera