Twingly statistik

Twingly statistik

torsdag 3 april 2014

Hur ska jag våga visa mig såhär?

Det är en sak att var flintis och hemma, omgiven av sin kärleksfulla familj...men hur ska jag våga mig utanför husets trygga väggar och se ut såhär? :o

Ok, jag ska inte dra ut på det, jag får bara inte göra det!

Vaknade vid fem tiden i morse...det var ju fasligt dragit och kallt om knoppen:o

Undra hur andra flintisar sover egentligen? Med täcket över huvudet?...Måste ju bli jobbigt med andningen? Hrmmm...kanske de sover med mössa? Eller blir man varmare om huvudet efter ett tag? :o

Hur som haver...jag måste genomföra vad jag hade planerat för dagen, inte fega ur...drog på mig träningskläderna...bära eller brista. Vad är det värsta som kan hända? De kan ju inte neka mig min plats på passet för jag är utan hår! Finns ju massor av karlar utan hår...Och vi pratar ju om att det är ett jämlikt samhälle....Fast å andra sidan...alla vet ju att vi inte lever i något jämställt samhälle;)

Ok, inte tänka...det är bara att åk...

Osminkad och utan hår drog jag iväg...den första jag möter på gymmet är en super gullig mamma till min stora tjejs bästa kompis...Fick en varm kram...Det där var ju inte så farligt:)

Av med mössan...tänker...Jag kan ju inte börja hysteriskt börja blänga runt i omklädningsrummet för att se om någon tittar på mig...har de inte tittat på mig tidigare...så lär de ju börja då:o

Tänker på kloka ord som min chef har sagt till mig...De allra flesta (tråkigt nog) är ganska upptagna av att tänka på sig själv...inte på små (eller stora) detaljer på alla i sin omgivning...Jag kan ha beklagat mig någon enstaka gång om något som jag inte tyckt gått perfekt i någon presentation eller annat: o...

Tänk bara på när man hälsar på någon (i samma sekund som man släpper taget om personens hand undrar man vad sjutton personen i fråga hette:o)

För att verkligen utmana ödet har jag varit ute på ärenden hela em och träffat massor med folk...

Ja, det kanske inte är så farligt att vara flintis;)



2 kommentarer:

  1. Du är tuff du!!! Jag vågade inte gå flintis alla dagar. Det berodde lite på dagsformen faktiskt.
    Men du är ju så snygg även utan hår, tycker jag!!! Heja Heja! Nu ska "bara" cancerhelvetet väck!!! Kramizzzar A-C

    SvaraRadera
  2. Du är sååååå söt!!!
    Min älskade syster !
    Ses snart!
    Längtar !

    SvaraRadera