Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 23 april 2014

Jag kan inte stilla vågorna men jag kan lära mig att surfa

Fått massvis med frågor, samtal och sms efter inlägget "Att välja strider"..."Hur mår du? vad händer, är det något som är dåligt mellan dig och din man, jag/vi blir oroliga...

Ni som känner mig vet att jag är känslomänniska och befinner mig mycket sällan i gråzonerna. Jag reagerar direkt och starkt, jag vill vara rak och säga vart jag befinner mig känslomässigt och vad jag står för. Alltså, jag är en oerhört obekväm och jobbig person helt enkelt...utan att överdriva ;)

Vad hände?...Jo, när två starka, envisa och oerhört lika personer möts kan det uppstå kommunikationsproblem...det var inte farligare än så :)

Så jag mår bra! Eller rättare sagt mår jag toppen (bara några mindre biverkningar av "giftet" men inget som lyckas rubba mitt humör;). Jag har lyxen att befinna mig i mina "bra dagar perioden"...då jag kan äta och allt smakar som det brukar eller betydligt godare än jag minns, jag har haft lyxen att träffa mina kära kollegor som jag saknat och saknar...ja, jag är JAG och min kropp fungerar helt enkelt :)

Inlägget handlade mer om att jag ska bli bättre på att surfa;)

Ps. För er som funderar över vad i hela friden jag babblar om, lär förbli nyfikna;) Jag tog bort inlägget "Att välja strider" efter min mans vädjan..."Jag behöver väl inte alltid vara så övertydlig....!"

Tack, älskling för att du slätar ut mig (inte slätar över;) :o) så jag inte alltid är taggig vare sig det handlar om ros eller ris taggar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar