Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 1 april 2014

Jag har förberett mig i månader - men jag är inte redo!

När jag skulle fixa till mig i morse så började håret och lossna...Stora tussar i borsten...i handen...tyckte det var hår överallt...greps av panik...inte idag, fast heller inte imorgon eller övermorgon...Fotografen var på väg hem till oss och det enda jag tänkte och kände var "inte nu"...kan jag inte få ha kvar håret en dag till, några timmar till...bara tills vi har tagit fotona...

Tog några djupa andetag, sprejade fast håret (patetiskt, jag vet) och välkomnade fotografen. Tack gode Gud att Fotografen, Juliana är just den fantastiska personen som hon är. Jag vet inte hur hon lyckades men vi hade en härlig, mysig stund tillsammans där vi skrattade och kramades massor. Jag vet inte om hon lyckades fånga några fina foton på mig (rödögd och panikslagen) men hon fick mig att må riktigt bra en stund :)

I em fick jag en "Happy Makers" på posten (Happy Makers är desginade att sprida glädje till sin ägare). Min Happy Makers kunde inte ha kommit på någon bättre dag än just idag:) Miljoner TACK!

Ska försöka tänka bra tankar och jag är själv förvånad över paniken jag känner. Visste ju att jag skulle tappa håret. Jag har ju förberett mig i månader...men jag är ändå inte ett dugg redo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar