Twingly statistik

Twingly statistik

söndag 13 april 2014

Promenad med blandade känslor

Jaha...då har jag varit ute på prommis med min kära mamma...

Det var länge sedan jag blev omhändertagen och ompysslad på detta viset och det många tankar och känslor som rusar i kroppen...

"Nu ska vi ut och gå Anna...då mår du snart bättre..."

Jag blir "lilla Anna" igen som ibland övergår till känslor och tankar som om vi vore ett gammalt strävsamt par ute på promenad...

Vi stötte på några riktigt stora grodor eller paddor (vet faktiskt inte) och jag blev så full i skratt...de såg ut som jag och mamma på promenad.

Vem bär vem...kan man ju då undra? Svaret...ja, det skiftar nog från stund till stund ;)


Jag och mamma på promenad :)


1 kommentar:

  1. Spelar ingen roll när vem bär vem... Behovet varierar med tiden.
    Att få vara liten och ompysslad är oxå skönt.
    <3 Jag är dock övertygad om att du&mamsen är sötare än paddorna på fotot!!!

    SvaraRadera