Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 23 april 2014

Kärlekens fjärilar

Jag har sedan ganska nyligen fått ny förebild, idol och hjältinna. Den 1 april träffade jag en bland de varmaste härligaste kvinnorna jag någonsin träffat, Juliana Wiklund (Världens Proffsigaste Fotograf). Hon kom in i våra liv med storm och mötet skedde under (förmodligen) en av mina jobbigaste dagar i mitt liv...

När jag har svårt att sova, vilket tyvärr är rätt ofta...går jag in och tittar på alla fantastiska foton som Juliana tagit...Och jag fylls med värme, glädje och lycka...Det är så mycket känslor i alla foton och jag imponeras över hur hon lyckas fånga det i bild ...

Se länken nedan, där har hon t.o.m skrivit om mig om min familj :)...och många foton :)...Jag är så lycklig och tacksam...att se på alla foton lugnar själen när det är tufft...

Words are not enough...Tack!

 http://www.morethanwords.se/blog/?p=22649

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar