Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 8 april 2014

Team Flintis


Säkert är det fler med mig som känner till "Team Rickard". Jag känner väl till just det teamet då jag har en släkting som sjöng med Team Richard...och som är en galet talangfull sångerska...och snygg som sjutton...plus galet ung!...jobbigt...hrrmmm...(men det accepteras när hon är släkting;)

Så låt mig presentera "Team Flintis". Nedan är min galna syster, svåger och man som chockerade mig med rakade skallar :o

Min älskade syster skrattar åt mig, då jag...på riktigt...är mer bekymrad än henne för hur hennes nya...hrmmm..."frisyr" ska passa till klänningen på deras kommande bröllop...:o

Point taken, syster...det är insidan som räknas...fast ändå lite orättvist...för ni är ju galet snygga som flintisar...hrmm...:)

Men det är annorlunda och härliga samtal som råder just nu...Är det någon som du har chockerat? Vad säger de som du träffar? Någon som nonchar dig? Fryser du om huvudet på natten? Vad tror du, ska man använda schampo eller använder man tvål till huvudet när man inte har något hår?...

 Min älskade Syster och Svåger :)

Nedan är då min älskade man och jag.  

Min fullkomligt galna man som då startade "Team Flintis".

Min kära man som alltid ställer upp i vått och torrt och 

som har ett ofantligt stort hjärta.


2 kommentarer:

  1. Din blogg är otroligt gripande och så härlig och personlig, och du är skit snygg utan hår och din person en riktig dynamit!!! Tack för att jag får ta del av din historia och livsglädje, många kramar från mig / Saana

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har också gått igenom cellgifter och väntar nu på besked såvida min kropp reagerat som den ska. Tänkte skriva lite om mina tankar ang att tappa håret. Jag tyckte det var grymt jobbigt när håret började falla i stora tofsar och många tårar rann. Det kändes lite ensamt när detta hände då många runt omkring tyckte att det ju inte är något i det stora hela att tappa håret samt att det ju växer ut igen. Japp det är ju sant och jag förstår att de bara vill peppa en men samtidigt vill man höra någon som säger att Jo det måste vara skit att bli skallig och att det tar galet lång tid att få tillbaka sitt långa hår!
    Nu efter några månader börjar jag få lite rufs och är mera van vid att se mig utan peruk än med peruk. Har dock bara visat upp mig utan peruk för sambon, så jag har fegat lite!
    Jag tycker inte det är kallt om huvudet på kvällen men förstått att många är det. Hos perukmakaren ( inga-lills i fruängen) så sålde de tex speciella mössor som skulle vara bättre än vanliga mössor. I början använde jag lite duschkräm på huvudet men nu har jag gått över till en liten klick schampo. Hoppas att jag vågar visa mig utan peruk till sommaren för då lär det bli jobbigt varmt!

    Detta blev galet långt mess nu, men men!

    Sköt om dig!

    Mvh Zarah

    SvaraRadera