Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 3 maj 2014

Tacksamhet

Otrolig bukett som pryder vårt hem.
Kära svärmors blomkonto
 måste snart vara helt tomt.
Vi blir så bortskämda med alla dessa ljuvliga blommor:)
 
När jag mår som sämst, när hjärnan inte fungerar utan att allt är bara gegga...hoppas jag att alla förstår att jag inte är mig själv...Jag tappar namn, ord och tidvis är jag bara tokigt disträ. När min stora tjej försökte väcka mig igår..."Mamma, ska du inte komma upp...du har fått presenter och blommor..."... jag försökte verkligen att vakna till men jag hörde bara något i drömmarnas värld... Jag hoppas ni alla förstår, vet och känner hur tacksam jag blir av allt ni gör för mig och min familj, all peppning, fix med skjutsning och hämtning av våra tjejer, all stöttning...jag förundras varje dag hur ni orkar...
 
Vi måste vara världens tråkigaste familj just nu...fast ibland kanske det är tur att man kan leva på gamla meriter ;) :o
 
Fantastisk stor rosa härlig
rosbukett som lyser vardagsrummet och mig;):)
Bortskämd är bara förnamnet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar