Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 6 maj 2014

FF

Jaha, nu har min älskade mamma åkt hem för denna gången. Hon tänkte att hon skulle åka hem igår, men jag mådde så risigt...Men idag tror jag att vi båda var trygga med ett avsked :)

Så nu har jag ingen som tjatar på mig att ta alla mediciner, dricka, äta, gå ut på promenad...Helt crazy, home alone :o ;) Vad hittar man då på?...Trots att detta är den dagen som jag inte borde ligga i pyjamas...och jag vet, att just idag skulle/borde/måste jag ta mig ur min lilla grotta...

Men jag har iaf kommit ur pyjamasen två gånger för att prova lite olika outfits till kommande bröllop. Och ja...vi kan ha lite olika intressen om vad som kan vara kul och inte;)

Det tåls att nämnas...jag kommer såklart inte låta mina bästisar, åksjukeband pryda mina handleder utan de kommer ersättas med stora glammiga smycken, jag kommer ha massor med smink (fast bara så det ser HELT naturligt ut, såklart :o ) och inför bröllopet kommer jag bada i brun utan sol så jag får bort smurffärgen/tonen. Nej, nu måste vilas lite så pyjamasen är på igen :o

Men vad tycks, lite busigare cowboy girl eller mer den sofistikerade looken? :)

Eller måste jag helt enkelt köpa något nytt? ;)

Cowboy Gilrl


Här jobbar jag med
att suga
in kortisonkinderna
och magen...phu...
Blev ju helt slut :o

1 kommentar:

  1. Hej! Läser och följer din blogg och ville bara säga att du är grym!! Kram på dig.

    SvaraRadera