Twingly statistik

Twingly statistik

söndag 11 maj 2014

Invigning

Ja, när det gäller invigningar och andra jippon är ju inte JAG sen att tacka nej;)

...Men att jag just kom iväg på denna invigning, SATS nya träningscentra, kan jag enbart tacka min fabulous och vältränade träningskompis för :) Denna invigning innebar liksom inget intag av bubbel utan bara vatten, proteindrycker, (blod) svett och tårar;)

Möttes i entrén av otroligt trevliga och rara tjejerna och killarna som jobbar på centrat...och många fina ballonger (jag är barnsligt förtjust i ballonger...tycker att det hör till en invigning...ja, eller närsom faktiskt;) I lokalen var det såklart exhibitions med alla de olika slag av drycker, smoothies, nyttiga bars, frukt och t.o.m ett bås med 2 st DJ:s.

Super nice!...Och jag blev riktigt peppad till att prova lite nya pass...




















Nedan...Jag är tokredo för dagens första utmaning - Indoor Walking!
















Detta blir ju a piece of cake!... Är det någon som ofta och gärna går på promenader så är det ju JAG! Kan  ju inte vara jobbigare inomhus än ute i friska luften...

But OMG!...Spinning är ingenting i jämförelse. Här snackar vi blodsmak i munnen...yr i huvudet...kallsvettig och lätt illamående (kollade tom in vart närmaste papperskorg fanns:o...).

Jag överlevde i alla fall och staplade iväg till andra passet...Pilates boll...




















Oki, fixar väl detta passet också:)

Blev fnissig där vi satt ett gäng tanter guppandes upp och ner på bollarna...Fnisset stockades sig snabbt i halsen... jag fick kämpa som en galning för att hålla mig kvar på den nedrans bollen...Hade de oljat in just min boll...var detta något practical joke...fy vad taskigt? :o









Det är bara att se sanningen i vitögat...jag är sjukt otränad! :o

...På stapplande ben tar jag mig ut ur lokalen...häver i mig ett smakprov av någon dryck (som utlovar massor med energi efter ett pass) på vägen...stannar till i receptionen där jag frågade försiktigt, med huvudet på sned...kanske man kunde få en ny fin träningsväska...;)

...Vet inte om det är den härligt rosa väskan, energi drycken eller passen...men känner mig väldans nöjd över gårdagens insats :)...














2 kommentarer:

  1. Kan olivoljan ha något med halkan på bollen att göra kanske? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha...det tänkte jag inte på. Så måste det såklart vara;)

      Radera