Twingly statistik

Twingly statistik

fredag 23 maj 2014

Behandling nr 4 avklarad!


Idag är jag inte kaxig, men jag har i alla fall kommit ur sängen :) Min älskade mamma drog upp mig ur sängen och ut på snigelpromenad med många stopp för vila på parkbänkar...as usual...två gamla tanter på prommis ;)

Det är tufft att må illa i det varma vädret...jag är nog den enda i Sveriges avlånga land som just nu önskar kyligare klimat och gärna med inslag av spöregn :)

...Men jag måste ändå bekänna...när man sitter på en parkbänk i skuggan är det fantastiskt vackert...det är inte mycket som slår en svensk fin sommardag ändå:)



 


Foto på mig under behandling nummer 4 - kaxig som få;)

Nya cyto behandlingar innebär bland annat nya GUCCI tofflor
som förhoppningsvis ska hjälpa till att hålla naglarna på plats :)
 









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar