Twingly statistik

Twingly statistik

fredag 30 maj 2014

Fjärilens vingar - del 2

Jag är fortfarande förundrad, förbluffad och positivt överaskad över att det finns människor som #Juliana Wiklund. En person som arbetar konstant, resor massor, är super aktiv och samtidigt är mamma...men när telefonen ringer och det är en cancersjuk i andra änden så lägger hon allt åt sidan och lyssnar på ens historia...Juliana behöver verkligen inte ta några kurser i att vara lyhörd och att aktivt lyssna (det är svårare än vad man tror). Jag har dessvärre upptäckt på äldre dagar att jag behöver nog träna lite mer på det :o
 
Juliana Wiklund har blivit min hjältinna, trodde inte att det fanns så många ute i världen som ger utan att vilja ha något tillbaka. Hon ger till dem som har det tufft i livet. Hon har givit oss ofantligt mycket glädje och positiv energi. Tack Fina Juliana!
 

Som om inte all tid med massor av lek, bus och kärlek, fotografering, alla gratis foton som hon har givit oss så fick vi också en underbar present i veckan...Ja vi är så lyckliga över att vi fick delta i projketet "Kärlekens vingar". Faktiskt när jag mådde som sämst efter min cyto beh. .Den hade nog inte kunna komma vid bättre tidpunkt.
 
Dessvärre höll jag på att ge DHL ombudet en smärre hjärtinfarkt...Det ringde på dörren och ingen var hemma...jag tog sats och tänkte att jag klarar nog att öppna...många signaler hann gå fram innan jag öppnade...i pyjamas, lätt framåtböjd och med blåvitgrön nyans i ansiktet...Han kom av sig och tog några steg bakåt. Jag vill så gärna "rädda" de som kommer av sig när de träffar mig (vet inte varför), men jag var inte så talkative utan sa bara..."jag ligger hemma och är sjuk, inget smittsamt..."och försöker mig på ett leende.
 
Jag fick det underbara paketet och nu har jag fått lov att lägga undan fotoboken så jag inte bläddrar sönder den :)
 
Söker ni någon gång en fotograf så jag vem jag kan tipsa om i alla fall. Juliana is one of a kind :)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar