Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 5 februari 2014

Bakslag!

Igår var jag och träffade min läkare för att få besked om alla provsvar och vilken efterbehandling som väntade mig. 

Istället för att få information om efterbehandling fick jag infon om att de hade hittat en metastas i lymfkörteln och även elakartade celler i huden/bröstet som man inte kunnat se med blotta ögat under tidigare operation. 

Så jag ska in på en ytterligare operation nu på måndag. Jag hoppas att denna operationen kommer att gå bra och att man ska slippa en tredje operation...för då innebär det större ingrepp, hudtransplantationer etc.

Fotot nedan är taget på en promenad förra veckan, jag tyckte utsikten var så fascinerande där isen och himlen flöt ihop till en färgskala. Långt ute på isen kunde jag skymta några isseglare som kämpande med vinden, jag kunde nästan känna adrenalinet pumpa. Blev själv lite sugen att testa faktiskt :)

Idag så passar detta foto min sinneskänsla väldigt väl, solen skiner inte, det är inte nattsvart...men en rätt grå nyans rätt igenom. 

Jag känner jag mig rätt tagen, ledsen och måste nu försöka ta nya tag och tänka om inför måndagen.

5 kommentarer:

  1. Känner inte dej, men känner MED dej! Kramar om och önskar dej tapperhet och ork! Sanna

    SvaraRadera
  2. Så tufft för dig, Anna. Och man behöver inte alls vara på topp jämt. Ibland är allt grått. Men ge dig inte. Din sinnesstämning är så viktig. Du är ju en fighter och du har så många vänner som är med dig. Jag tänker på dig och hejar på dig. Vila och ta det lugnt. En dag i taget. Stora kramar till dig!//Åsa B

    SvaraRadera
  3. Oj Anna vad jag känner med dig! Tusen kramar till dig och skickar alla positiva tankar till dig ♥♥♥♥ Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Anna - är ledsen för bakslaget! :-( Håller tummarna att allt går bra imorgon..
    Många kramar till dig <3

    SvaraRadera