Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 22 februari 2014

Möten

Det är någon mening med allt som händer! Jag tror starkt på det, har alltid gjort det och kommer förmodligen alltid att göra det. Ibland kan det såklart ta lite längre tid att förstå meningen med de olika händelserna...men de blir alltid...till slut...uppenbara!

Några goda erfarenheter (so far) som jag kommer att med mig på livets resa (och som jag faktiskt hade varit utan om jag inte fått bröstcancer) är:

  • Min fortsatta personliga utveckling i mental träning (tålamod har varit på agendan denna veckan) 
  • Ta mig tid med att träffa människor och träffa dem på riktigt!

Vikten av att våga släppa in nya och även gamla vänner är obetalbar. Att ta mig tiden och bara varit "här och nu", prata om "riktiga saker" såsom livet, om den här ***cancern...fuck cancer, bli peppad, glad, tacksam och berörd.

Självklart har det funnits tid (eller prioriterat tid) till allt oväsentligt också :)...för att befästa vad män tror att kvinnor alltid pratar om ;) ...kläder (vad har man för klänning på kommande bröllop?), smink (hur sminkar man sig om man tappar ögonbryn och ögonfransar...lösögonfransar och tatuera ögonbryn!), hår (peruker och extensions ;)

Möten med människor, oavsett en gammal kär vän eller en helt ny person/vän måste vara bland det häftigaste i livet!


1 kommentar:

  1. Anna, jag är glad över att jag fick träffa dig i veckan efter alla år, du är en fantastisk person. Kram Teresia

    SvaraRadera