Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 22 februari 2014

Är jag sjuk?

Veckan har gått i rasande fart och jag har pendlat upp och ner i humör och ork.

Jag har ruggigt lite energi och är ofantligt trött, jag kan inte minnas att jag någonsin varit så här trött. Jag trodde i måndags att det var något allvarligt fel på mig (kan ju låta konstigt då bröstcancer är ju ett allvarligt fel ;), JAG kan väl omöjligtvis vara såhär trött en vecka efter en operation?

Jag blev dock snabbt lugnad då jag tog upp detta på ett av besöken på sjukhuset denna vecka.

Jag är tydligen helt normal...vad nu normal är ;) Det tar tydligen på krafterna att ha genomgått två omfattande operationer, man har ont och alla tankar och känslor tar också massor av energi.

Jag sa till min ssk att jag vill ju börja träna, funderat på ev. spinning (då behöver ju inte röra armarna), vill få tillbaka min kondis, vill boosta mig inför vad komma skall...men jag får sitta snällt i båten...för kroppen orkar tydligen inte med sånt...inte just nu iaf...

Oki...jag är inte sjuk...jag är helt "normal" eller tröttheten är helt "normal". 
Blir kanske galet att påstå att jag är "normal" ;) ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar