Twingly statistik

Twingly statistik

torsdag 7 augusti 2014

Kapten på skutan!

Jag är kapten även i motvind!

I ett samtal... I mitt tidigare liv... Blev jag varse om vikten av att peka med hela handen, stå i fören och visa vägen... Just nu. Just idag, gör jag det! :)

Dagarna rusar iväg och strålbehandlingarna har blivit en del i min vardag. Idag hade jag ett härligt möte med en annan bröstcancerdrabbad kvinna. Det slutade med att hon tog av sig sin peruk och vi satt och jämförde våra fjun. En kiwi möter en annan. ;)

Jag ska ta till vara på dessa dagar och möten, de är unika och kan verkligen inte jämföras med några andra möten jag har varit med om!



















Ps. Den läckra tankinin kommer såklart från
"godisaffären" Amoena. Ds.

Amoena, www.amoena.se. :)




2 kommentarer:

  1. Hej, läser din blogg och förundras över ditt positiva och livsbejakande sätt. Du har förmågan att se allt i stunden och uppskatta det. Ha det gott, så gott det nu går. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Biggan, för dina fina värmande ord! Och tack för att du läser min blogg!
    Skulle inte klara allt detta om det inte vore för alla som stöttar mig och kommer med härliga inlägg som du. :)
    Kram

    SvaraRadera