Twingly statistik

Twingly statistik

söndag 3 augusti 2014

Imorgon börjar fas 2

Vanligtvis kan just denna dag på året innebära lite jobbångest, man har sin sista härliga semesterdag och imorgon börjar jobbet och verkligheten. Men idag  har "sjukhusångesten" knackat på min dörr istället. Imorgon börjar jag med min första strålbehandling!

Denna sommar har varit annorlunda på alla sätt och vis. Jag har inte haft någon semester men jag har i alla fall haft lyxen att lyckas få sex dagars ledighet från provtagningar, undersökningar och annat så det har varit helt ljuvligt underbart. Och jag har mått hyfsat bra, inte haft ont i kroppen, inget illamående, slemhinnorna är inte såriga längre. Jag har såklart dåliga blodvärden och jag känner att min kropp är galet trött och sliten, men inget som inte går enligt plan. Det har tagit ett halvår att bryta ner kroppen, så såklart finns det inga mirakelmedel som kan bygga upp vad som tagit så lång tid att bryta ner...

Så imorgon börjar alltså Fas 2.

25 stycken strålbehandlingar ska jag gå igenom, vilket innebär KI-häng mån-fre.

Snart har jag checkat av även detta. :)



Imorgon blir det åka av! ;) 








 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar