Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 18 oktober 2014

In your face!

Wow wow wow, vilken galet duktig make-up artist jag blev sminkad av i samband med inspelningen "Tillsammans mot cancer". Carina Nilsson... Supergullig tjej som också har haft bröstcancer och vi har gått och går igenom samma behandling. Carina förstod exakt vad jag menade när jag beskrev mina galna svett attacker och andra bieffekter av alla de gifter som min kropp har kämpat och kämpar emot.

...Och galet snygg var hon också. Brukar ju inte gilla "såna"...;) Men jag måste ju erkänna att hon var hon var ju galet trevlig också så... Ja, jag erkänner, jag gillade henne.

Och hon har en underbart härlig blogg också som ni bara måste kolla in! http://bloggar.aftonbladet.se/inyourface/carina-nilsson



Såklart hon heter Carina! Hon är ju bara föööör vacker. (Carina=söt på italienska :) )






Jag var in heaven! Så mycket härligt smink!













Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar