Twingly statistik

Twingly statistik

lördag 18 oktober 2014

Arbetet bakom "Tillsammans mot cancer"

Wow, vilka nya insikter och erfarenheter jag har fått på kort tid.

Jag har tagit av mig skygglapparna och ser med nyfikenhet på den spännande omgivningen och alla härliga människor runtomkring mig. Låter lite som hallelulja stämning här hemma... :o Jag lovar att jag kommer lugna ner mig snart och bli lite mer "normal" och som förut. Kommer osökt att tänka på en härlig kommentar som jag fick av en vän när jag var orolig över att jag skulle bli deprimerad av hormonmedicinen jag äter. "Anna, det gör väl inget om du blir lite deprimerad, då kommer du ner på vår nivå... vi som har "vanliga normal Svensson" humör liksom. ;)"

Men som sagt var, no worries. Det kommer dagar då jag kommer att fundera över vad meningen med livet är är... Det går upp och det går ner. :)

Stor eloge för det arbete som Meter lägger ned på "Tillsammans mot cancer galan", vilka fantastiska människor (hjärta och själ) och vilken kompetens de besitter. Jag är på riktigt väldigt imponerad!


Min stund framför kameran. :)
















Världens coolaste producent, Elenore. :)






















Helt underbart film team. Vet inte hur de lyckades... Men jag stod verkligen och asgarvade framför kameran. :o














Det var då här som jag spelades in! :) En annorlunda och spännande "arbetsplats". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar