Twingly statistik

Twingly statistik

söndag 26 oktober 2014

Imorgon tar jag examen!

Imorgon är det "Tillsammans mot cancergalan" på Cirkus. Jag hoppas att Ni tittar och stödjer kampen mot cancer! :)

På köpet kan Du också få se ett litet inslag om min resa... (Se länken nedan) Jag har full förståelse om Ni tycker att jag är fånig... Rentav störtfånig som sitter och gråter framför kameran och sedan vill jag att ni ska titta på eländet också...

Men jag ser "tillsammans mot cancergalan" lite som min avslutningsfest. I morgon tar examen! :)

Det är lite vemodigt och samtidigt helt fantastiskt spännande och underbart... Nu släpper jag taget om sjukdomar och elände, sjukhusen, alla mina trygga, fina läkare och sjuksköterskor och beger mig ut i riktiga världen. Imorgon kommer jag skåla ut det gamla och in det nya.

The best is yet to come! :)
 
#tillsammansmotcancer

http://www.youtube.com/watch?v=rwsk8LpSCcU&list=UUyRDvl5au7MCMmu6iFUHAPw&feature=player_embedded


Fira med mig imorgon!

Skål! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar