Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 29 oktober 2014

Miljoner Tack!

Jag är så imponerad över ALLA som har jobbat/varit delaktiga med #tillsammansmotcancer. Jag har aldrig varit med om ett sådant engagemang och teamkänsla någonsin... Tror jag.

I samband med att jag/vi valde att delge min/vår story innebar det möten med nya intressanta och härliga människor. Från dag 1 har de behandlat mig som en prinsessa... Ja, eller som drottning om ni ska vara petnoga (låter så gammalt bara...) och mina tjejer som prinsessor. ;)

Jag inser att jag är en person som "reder mig själv" och ofta tar rollen som projektledare, på gott och ont. ;).

Men nu har jag, som sagt var, varit på andra sidan... Jag har blivit ompysslad och omhuldad... Och det har varit minst sagt annorlunda, omtumlande och konstigt... Samtidigt fantastiskt härligt och jag kanske har haft ett större behov av att bli ompysslad än jag någonsin kunde tro! :o

Jag har kunnat lägga min energi på tankar, funderingar, reflektioner, att bara få vara och tillåta mig känna det jag känner. Att det är ok att faktiskt få vara ledsen. Att det är ok att erkänna att livet är inte alltid en dans på rosor...

Det kanske är en nödvändighet att tillåta sig bli "omhändertagen" för att man ska orka berätta sin story... :)

Och WOW, vad alla bidrog, helt galet! Känner mig varm i hjärtat. :)
 
 












TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar