Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 29 oktober 2014

Tänk vad en rosa väska kan göra!

Jag kan ju inte låta bli att bli överförtjust, ja rent av lycklig av fina saker... Jag vet att det kan vara provocerande... Jag "borde" ju vara maximalt lycklig, sådär lycklig så att det faktiskt inte går att bli lyckligare än vad jag är... För jag har ju inte cancer! :)

Men jag är, rent ut sagt, en skitjobbig och krävande person... Jag vill nämligen vara fullt frisk och så mottager jag också gärna fina presenter nu och då... ;)

Så jag blev så superduper glad och överraskad över den "lilla" goodiebagen på väg hem från "Tillsammans mot cancergalan" häromkvällen. (Ett tack för mitt/vårt bidrag till galan.)



Väskan var superläcker i fin glansig bubbelgumsrosa färg... När Fina Elenore (en av producenterna) gav den till mig tyckte jag faktiskt att den kändes lite tung och otymplig och funderade på om den var/är så smidig att resa med?... Men tänkte att; "hur som haver, min stora tjej lär ju bara älska den och huvudsaken är ju att den blir använd"...

Men inte konstigt att den var tung, den var ju fullproppad av alla möjliga läckerheter! :o :)

Och jag kan lova att denna väska kommer passa mig perfekt på alla framtida resor! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar