Twingly statistik

Twingly statistik

torsdag 25 december 2014

Mys och rosa fluffiga tankar!

Känner mig så galet glad och harmonisk efter att ha haft en bland de härligaste julaftonar på länge. Kunde bara njuta av god mat och härligt sällskap... Inga tankar på sjukdomar så långt ögat kan nå.

Jag inser att jag har lärt mig något otroligt viktigt detta året... Att jag vågar vara ledsen, arg, besviken... Och låta oro och ångest komma för att sedan låta de känslorna virvla iväg långt långt bort.

Mina verktyg har blivit att skriva  och prata av mig... Att sätta ord på oron, ångesten och mina svarta jobbiga tankar hjälper mig... Och jag är så ofantligt tacksam för alla kloka råd, feedback och stöttning som jag får.

Jag tror så starkt på det några av er så klokt sa; ju fler fina minnen som jag nu skapar gör att det kommer att bli färre av de svarta stunderna. ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar