Twingly statistik

Twingly statistik

måndag 1 september 2014

Ont det gör ont...

"Ont, det gör ont men det går...Det gör ont en stund på natten men inget på dan
 ...Jag har klarat mig rätt länge... Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting... Det gör ont, så ont"
Lena Philipsson

Nu börjar huden säga ifrån. Idag blev jag skickad vidare av de fina omtänksamma sjuksköterskorna för omläggning av brännskada, inget ovanligt vid strålning utan det kan bli så när man har strålkänslig hud. Vilket jag antar att jag har (u know... Malignt melanom).

Denna omläggning med silikonplast gjorde i alla fall susen. Får kanske undvika de mest urringade klänningarna på ett tag dock. ;)

OBS! Jag är inte fullt så rynkig som det ser ut, utan det är bara den fina silikonplasten som är rynkig... ;)

Nu är det bara 4 st strålbehandlingar kvar! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar