Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 16 september 2014

Add some luxury och jag är i himlen. ;)

Jag är så galet bortskämd... Och ni vet verkligen hur man gör en vän lycklig! ;)

Fick ett helt ljuvligt härligt paket, en riktigt lyxig goodie bag från en mycket efterlängtad och saknad vän... Känns i hjärtat...

 

Kortet var helt underbart!
Fnissade gott... Jag kan verkligen se oss
80+ med rosa nagellack och rosa läppstift sittandes vid stranden, franska Rivieran (läs ålderboende... Kanske tillbaka i Nacka! :o )
och lyckliga över att vi precis hittat nya bästa vänner... Nämligen varandra! :)
Lyxigt härlig goodie bag med innehållande en förtjusande Laura Ashley sjal och ett snyggt rosa armband...
Såhär lycklig blev jag av den lyxiga sjalen!
Ta daa!!!!
Och det nya rosa armbandet passade mig perfekt!
Snyggt värre! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar