Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 6 januari 2015

Fakta som jag förträngt

Jag har svårt att förstå svälja att jag har gått upp 10 kg under 2014. Känns onödigt, dumt... helt enkelt väldigt destruktivt... Men samtidigt vet jag har gjort det jag har gjort för att överleva 2014. Jag har gått tillbaka och sett över mina matvanor och får ändå inte riktigt ihop det...
Så inser jag att jag har ju förträngt min kära läkares råd när det gäller min medicinering... Jag ska helst äta endast 50 % av tidigare intag. Ämnesomsättning rubbas och är ju såklart boven till viktuppgång...
Detta kommer bli galet fruktansvärt tufft men jag ska, jag bara måste fixa att komma tillbaka!
Mina älskade tjejer puschar mig för fullt. Stora tjejen vallade mig igår på lång promenad, mörkt, kallt och snöigt... Men det blev ju härlig tid tillsammans. Tid att prata, prata på riktigt, utan mobiler, paddor och andra störmoment. Lilla tjejen har hejat på mig på min morgon promenad på löpbandet och har nu gjort en härlig smothis till mig.
Behöver verkligen all pushning jag kan få nu. :)
Genomblöt efter morgon prommisen! :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar