Twingly statistik

Twingly statistik

tisdag 23 december 2014

Ännu ett år har snart passerat!

Jag vet att jag är lyckligt lottad! Rätt orättvist egentligen, jag sitter här i galet varmt klimat (klockan är elva på kvällen och det är fortfarande för varmt att ha något annat än linne och kjol), frisk, med min familj och goda vänner... Tänker på året som gått och faktiskt förbannar mig själv... För ibland kommer tankarna... Jag är bortrövad från den naiva bubblan som jag lyckats återskapa där ingen ångest funnits. Jag har återigen hamnat i ett utanförskap... Låter säkert jätte märkligt för någon som inte varit där jag är eller har varit i. Jag ser avundsjukt på min omgivning... Hur de skrattar, skämtar och ser så belymmersfria ut... Och jag vill så otroligt fantastiskt väldigt gärna komma dit... Igen! :) Det är nog det jag önskar mig allra mest... Att jag under 2015 ska hitta mig själv igen... Och att mina ångest tankar ska komma mer sällan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar