Twingly statistik

Twingly statistik

onsdag 11 juni 2014

När kroppen inte vill längre!

Nu är det inte många biverkningar som jag inte kan checka av i de 2 biverkningsinformationsbroschyrerna som jag har fått (ps. ni vet skillnaderna på foldrar och broschyrer vá? En folder har ett uppslag och en broschyr...(just de jag har fått) har många många  uppslag...ja ja erkänner att offerkoftan hänger på axeln, ny behandling på fredag, fredag den 13:e... gulp...och min kropp är så galet trött och sliten)...Kan nu addera domningar, känselbortfall, ögonfransarna, brynen faller, naglarna mår inte bra, börjar bli "bubbliga" och denna eviga matthet och trötthet...Jag ser mig i spegeln och tycker att jag ser sjuk ut...och det gör mig ledsen...

Igår när vi åt middag så säger mina älsklingar att det var hår i maten!...Jag hade lagat middagen...men skrattande säger jag snabbt att "Jag är i alla fall helt oskyldig"...Alla undersöker skeptiskt sina tallrikar även jag. Hår i maten är bland det absolut läskigaste som finns! Tills vi kommer fram till att håret är ögonfransar...på något konstigt sätt (det är ju BARA ögonfransar!!!) hugger det till i hjärtat och jag vill veta hur många fransar det är...och alla letar ivrigt. 3 st...ok jag har alltså fortfarande några spindelben kvar...

Måste fokusera på rätt saker...Och när jag tänker efter så tror jag att man får önska sig något (och önskan faller såklart in) när en frans faller...så då har jag ju tre önskningar att ta i tur med idag;) 

2 kommentarer:

  1. <3 Det är inte alltid lätt att vara ansiktet utåt; den där som matar familjen med ögonfransar, men tack vare att du berättar ger du ignekänning och styrka till andra! Kram, och hoppas dina önskningar går i uppfyllelse snart!

    SvaraRadera